Van Gogh och chokladhudvård

Underbart med söndag! Jag ska ha en vilodag i ordets allra bästa bemärkelse.
 
Dagens To Do-list:
Kolla upp Lund, både staden och universitetets campus
Skicka in ett arbete som jag angstat över i hundra år, men som nu är klart!
Måla klart två Van Gogh-kopior
Spela gitarr och sjunga, såklart
Ringa Rania

Inget jobbigt över huvudtaget, med andra ord. Sen måste jag förstås arbeta lite med hindi-läxorna, och läsa Nya Testamentet för kristendomskursen - men det passar ju bara bra på en söndag!;) Och ikväll blir det dush, en fantastisk chokladmask från L'Occitane och hemmagjord honungspeeling. Mmm.
Nu, däremot, ska jag lägga på McFly, plocka fram oljefärgerna och måla i ett par timmar. Skulle inte kunna ha det bättre än såhär.

Dagens låt: Duett, av Kent. Långsamt, långsamt, åh så långsamt...
Den är bara fantastisk. Söndagstips: Youtuba den söta versionen av Pauline och Fredrik i Fame Factory'04.

Xoxo//Jazz

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja, helt sjukt!? Seriöst, den sög.

2009-02-03 @ 16:58:00
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0